torsdag 20 december 2012

Bröt regel nr. ett

Igår bröt jag en av mina egna regler, regel nummer ett faktiskt. Ladda inte upp aldrig på barnen där de inte är fullt påklädda (en gång har det hänt förut, men då satt de med ryggen mot kameran, det är ganska okay för då syns det ändå inte vem det är, även då man vet)! Förut har jag klätt på barnen före jag tagit fram kameran. Strandbilder har jag också varit försiktig med. Kanske det bara är jag som tänker såhär: Det finns så många 'fula gubbar' som kan kopiera bilder som laddas upp på nätet. Däremot kan jag ladda upp bilder på Emelia där hon enbart är klädd i en body, efter som den är en helhet. I mitt huvud är det inte lika paha som att ladda upp en bild där barnen har en tröja och kalsonger/trosor på. För det är tvådelat. Nu var enbart överkroppen bar, men morkkis fick jag ändå.

Finns det någon annan där ute som är lika paranoid som jag?

5 kommentarer:

  1. nog ska man ju va försiktig men...fundera ba på bilden på miliam två inlägg tidigare...

    SvaraRadera
  2. äääh fan!förlåt ja missförsto totalt!!! sori sori sori!!!! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bilden i inlägget 'till pappa'? De va just den bilden jag menade. Vet inte egentligen varför jag laddade upp den eller varför jag lämnade den kvar.. :p

      Radera
  3. nåjoo ja märkte ju de sen o då först fatta ja pointen =) dum som ja e, sori..nog ska man ju akta va man lägger för bilder vart, men en sån därn bild sku ja nog åxå kuna lägga på bloggen =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte verkar den 'så farlig', men de är tanken som räknas! :) De blir nog bara fullt påklädda bilder i framtiden!

      Radera