onsdag 15 maj 2013

Veet kampanjen

Nu är det dags igen. Tjafset om Buzzador Veet kampanjen börjar här och nu. Egentligen kom paketet på posten över en vecka sedan, skrivandet sköt jag upp på då min första reaktion inte precis blev positiv (för första gången i hela min Buzzador 'karriär')!
Själv upplever jag kampanjen som missledande! Jag hade väntat mej att få båda refill produkterna. Istället innehöll paketet endast en refill för ben och armar, själv var jag mer intresserad av den andra..
Jag kan endast dela ut en vaxremsa per vän, det känns också lite trist! Skall en remsa verkligen räcka till båda bena eller skall man måsta ta till rakhyvel för den andra? Det här är förstås inget jag har makt över, kampanjledarna har bestämt så här, då får det också vara så..
Återkommer då jag testat produkterna. Kanske min negativa syn byts ut mot en positivare?

9 kommentarer:

  1. Hehee man kan ju vaxa ena benet o raka andra så får man jämföra sen :P Fick du sånt där skum som man ska lägga på o sen bara ta bort med en skrapa? Eller finns det ens av det mera? Jag har nångång testat men minns inte hur det var.

    Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nope, jag fick Veet EasyWax™ elektrisk roll-on, som är stor o klumpig, och Veet® Precisionsvax och ansiktsvård. Tydligen tycker dom att jag ska vaxa (ögonbryn) överläpp och hakan också ;) Jag kommer ihåg det där skumme! Det var helt hemskt, skrapan skrapa inte ens bort nånting! Vad jag nu ser på deras hemsida så hittar jag inte skumme någonstans, kanske dom ha tagit bort den från marknaden. Det var liksom någo skumt med den, hehe.. 'dagens skratt' x)

      Radera
  2. Jag såg det där skummet med skrapan i butiken häromdagen så här i Sverige finns den

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Jessica! Gick du ner den gången för att kolla? ;D <3

      Radera
    2. Absolut, haha :D Nä, dom va på ett bord nära kassan med kuponger med 15 kr rabatt :) (på samma bord fanns även fotkräm som jag köpte så därför såg jag skummet)

      Radera
  3. Jaa det är det jag vill minnas att det inte var så häävt :) Men vad f*n är easywax elektrisk roll on? :D

    Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den där 'lilla smidiga' manicken du ser uppe på bilden till höger, det är en easywax elektrisk roll on! Vi tar det på finska (eftersom det står färdigt på broschyren och jag är för lat för att översätta):

      Veet Easy Wax System on ammattilaisten suunnittelema automaattisesti lämpiävä vahauslaite, jossa ainutlaatuinen roll-on-levitin.

      * Juuri oikea lämpötila ja annostelu - täydellinen lopputulos.
      * Helppokäyttöinen täyttöpakkaus (refill)
      *Lämpiää käyttövalmiiksi noin 20 minutissa.

      Poistaa jopa 2 mm:n pituiset karvat tehokkaasti ensinmäisellä käyttökerralla.

      Och så på svenska, googla translate - gotta love it! :D

      Veet Easy Wax är utformat av experter automatiskt vahauslaite-bränning, med en unik roll-on applikator.

      * Precis rätt temperatur och administration - den perfekta slutresultatet.
      * Lätt att använda refill (refill)
      * Värmer upp redo för användning i ca 20 me.

      Tar bort upp till 2 mm långa hårstrån effektivt ensinmäisellä användning.

      Radera
    2. Okej det låter ju väldigt bra till pappers åtminstone. Jag väntar på att få höra vad du tycker när du har testat :)

      Karin

      Radera
    3. Det gör det väl för det mesta? ;) Ikväll är det dags! Får se om resultatet blir bra eller om det resulterar i fina bölder och brännsår :p

      Radera