fredag 24 maj 2013

Förrådstömning

Förrådstömning på gång. Det är helt otroligt hur mycket onödigt vi har samlat på oss över åren! Efter flytten har vi dessutom våra gamla möbler som står i garaget och skräpar! Vi pratar inte om några enstaka små prylar utan om två bokhyllor, en soffa, ett köksbord..och så min gamla, fungerande, tv från stenåldern (i jämförelse med dagens tv:n), listan slutar inte här!
Nu skall dock allt onödigt bort! Även vissa barnprylar som inte blivit använda på gud vet hur länge. Som vagnen jag skrev om i ett tidigare inlägg: Det här med pokka igen. Ni kan säkert själva räkna ut om det blir en affär med den kvinnan eller inte..
Tyvärr har vi även bestämt oss för att sälja barnbilstolen som jag förra året den här tiden var så glad över! Vi som skall få tre barnbilstolar att rymmas i baksätet har nu problem med just det, bilen är för liten. Nu är den i alla fall till salu, inte något mer jag kan göra åt det, vad ska vi nu panta på den för?
Det finns som sagt en hel del där ute i våra fyra förvarnings utrymmen, japp, ni läste rätt! Fyra!
Bara barnen vaknar sätter jag igång med fotande av saker vi valt att sälja och barnen får göra det dom gör bäst, leka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar