fredag 17 maj 2013

Feedback (Veet vaxremsa)

Första feedbacken angående Veet vax remsorna har nått mina öron. Försökskaninen har, liksom jag, aldrig provat vaxnings produkter förut! Vi hade lite liknande tankar om Veet produkter från början. Det har vi ännu, om min åsikt inte ändras ikväll vill säga.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg räckte en remsa ingenstans! Rakhyveln fick fortsätta jobbet efter att endast ett halvt ben blivit vaxat! Från den positiva sidan får hon snart se vilken metod som är bättre, vaxning eller rakning. Kanske vi kan få en före- och efter bild? Hehe.

Det kommer kanske inte som någon överraskning att vaxet är äckligt kladdigt och klibbigt, lite som pikaliima löd feedbacken. Det kunde hon säga om första draget, därefter förlorade remsan snabbt sin verkan och där har ni det, orsaken till varför endast ett halvt ben blev vaxat (förlåt men lite roligt är det ju nog), då lossnade inte ens allt!

Till en början tog det (från hennes mun till era öron) så s*tans sjukt! Bra att inte hela benet lossna, fast det skulle ha varit ett bättre slutresultat än vad själva remsan gav, sa hon och fortsatte, om och om igen fick jag dra remsan på samma ställe och ändå ville inte håren lossna! Huden är illröd och det bränner sådär skönt..vet du vad som är sött förresten? Dom små små röda utslag på benet som jag fick..

Veet vax remsan blev ingen hit där. Och det förstår jag! Tänk hur mycket snabbare hon kommit undan om hon bara hade tagit rakhyveln nätt i högra handen och glatt rakat på.
Förlåt vännen! Vilken dålig produkt jag gav dej! På den ljusare sidan behövde du inte i alla fall lägga ner pengar på en produkt som blev en sån enorm besvikelse! Lite pluspoäng får jag väl för det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar