fredag 26 april 2013

Vad det innebär

Jag har varit lite otydlig om vad Buzzador går ut på.

Kort och gott betyder det att jag får testa olika produkter, gratis! Under pågående kampanj skickar jag in små rapporter (blixtrapport) om hur Buzzandet framlöper. Så i princip håller jag uppdragsgivarna up to speed medan jag 'marknadsför' de produkter eller tjänster som kampanjen handlar om för er stackars bloggläsare, hehe.

Det kostar ingenting och man behöver inte tacka ja till alla kampanjer! Jag ångrar inte en enda sekund att jag gick med! Nu kom jag ju, ifall ni har missat det, med i Lego Duplo kampanjen! No money spent, nu är det bara att vänta på att Buzzador paketet hittar fram!

Så på allvar people, gå med! Testa nya produkter, dela med er av era åsikter och buzza buzza buzza. På bloggen, på facebook, twitter, instagram..
Registrera er nu gott folk och glöm inte att nämna mitt användarnamn som är så påhittit som tovan85. Ni kan ju lägga ner lite mer tanke på ert användarnamn så det inte blir lika tråkigt som mitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar