torsdag 25 april 2013

Kreativitet kommer inte på beställning

Kreativt blogginlägg. Det är det som krävs för att ta hem vinsten, Lego setet 'stor cirkus' (det viktigaste är inte  att vinna, men det är ju roligt att försöka i alla fall).
Medan hjärnan går på högvarv av alla de oändliga idéer, eller står den på noll, trugar jag
fortfarande ut rabattkuponger (jag har redan några offer på min lista). Kassatanten knapprar in -25% i kassaapparaten vid utcheckning. Inte så illa vill jag påstå här på andra sidan skärmen.

Ja, jag vet. Det är ett himmelens tjat om Onni gröt och välling, omega-3 och nu om Duplo här på bloggen.
Stå ut, snart kommer nog min blogg inspiration tillbaka med mer varierande och, för er kanske, intressantare inlägg. Snart, bara våren börjar på allvar, den är nästan här nu, tösen plockade den första tussilago buketten idag som nu pryder blombrädet i köket.

Dagens sista tjat, som är en fråga, lyder så här: Vad har ni för tankar om Lego Duplo?

2 kommentarer:

  1. Jag älskar Lego Duplo! Vi har tyvärr inga egna (ännu) men hos mor- och farföräldrarna finns det. Synd bara att alla Legon är ganska dyra, och man vill ju ha mycket. Men sen igen är de ju nog ganska evighets leksaker. Duplo e huippu :)

    kaaarins

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Därför blev jag så happy happy när jag kom med i Buzzador kampanjen! Vi har lite duplon från förut, de är bara kiva att samlingen växer till sej lite ;) Det är nog sååå skönt att inte behöva oroa sej för att nån av barnen sätter dom i halsen! Huippu var ordet ;)

      Radera