fredag 12 april 2013

Nytt

Invigningen av skorna tog så pass på krafterna att en tupplur var på sin plats.
Tänk hur glad man kan bli över några par nya skor! Miliam är ett riktig skofreak, så hans dag är nog räddad.
Idag anlände nämligen nya vår/sommarskor på posten. Skor som dom själva fått välja färg på. Miliam valde grön/gråa skor medan Novalies blev rosa, såklart, det fanns ju inte i lila.
Dom invigde dem med att springa fram och tillbaka i hallen, ljudnivån var på max.
Med i paketet kom en hel hög med nya kläder också, och solglasögon som också blev uppskattade (mer än kläderna).
Allting skulle självklart genast prövas, till och med Miliam provade sina nya kläder utan problem! Skorna var ändå bäst, mellan varje byxbyte skulle skorna av och sedan genast på igen, varje gång.
Jag unnade mej också ett par nya skor, ett par vita, hur smart det nu sen är återstår att se..
Dessutom hade jag äntligen turen att få beställt två par Converse skor i min storlek! För en gångs skull hann jag klicka hem dem före min storlek var slutsåld! Yess!
Nu är nog kläd och sko budgeten uppvänd för en tid framöver..Kanske jag till och med spenderade lite  över budgeten..men bara kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar