fredag 12 april 2013

Tystnaden

Det har varit tyst länge här på bloggen nu, det beror på att alla varit sjuka i tur och ordning. Vi började med spy sjuka och så fortsatte vi med en ordentlig feber och flunsa.
I en veckas tid hade jag närmare fyrtio graders feber, flunsa och ännu en jädrans huvudvärk på det. Före jag började känna mej någorlunda som en människa igen hann jag till och med med en sjukhusvistelse. Jag är fortfarande inte hundra, men det börjar gå.
Novalie började med spy sjuka, Miliam fortsatte. Jag fick sjukhals och feber på det, vilket smittade på alla andra. Miliam hade det ändå värst av barnen, han kastade nämligen upp av följd av febern. Novalie hade sjukhals och hög feber och Emelia tappade rösten och fick en jädra hosta och feber på det.
Vi har verkligen haft några kiva veckor, men nu är dom tack och lov bakom oss.
Jag har fortfarande hosta och huvudvärk, tur så är det värsta redan över! Jag kan sen så hata att vara sjuk, speciellt då barnen till frisknat och själv känner man sej som en zombie. Inte kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar