onsdag 24 april 2013

Lego Duplon! (Buzzador)

Äntligen börjar jag komma med i Buzzador kampanjer som är som gjorda för min lilla familj. Först Onni kampanjen som jag Buzzade om en hel del en tid sen, och nu blir det ett hiskelis bloggas om Lego Duplon (40 dagar kvar)! Det kan jag såhär på förhand be om ursäkt för, men om vi ska ha en chans till att vinna ännu ett byggsätt, 'stor cirkus', får det bli ett helt berg med inlägg och bilder här på bloggen!
Den här gången följer dessutom tio rabattkuponger på Lego Duplo produkter med i paketet, som jag villt kan kasta omkring mej så länge dom hamnar i händerna på barnfamiljer.

Nu tycker jag att ni också ska gå med i Buzzador! Den här gången är det inte bara vi som har nytta av att mamma här i huset är en buzzadorare (vilket ord), tio andra har det också!
Registrera dej och ange mitt användarnamn: tovan85 (påhittigt, javisst!). Nu skall du inte vara rädd att bara få kampanjinbjudningar som Valio Onni eller Lego Duplon. Kampanjerna väljs ut på vad du angett som intressen med mera.. Alltid klickar det förstås inte.. Jag fick till exempel en inbjudan till någon sorts sojamats produkter och sportdrycker, man behöver ju inte tacka ja till allting! Alla med nu!

Såhär till sist tar vi oss till ett litet (fult) knep. Om det finns nån modig bloggläsare där ute som vågar registrerar sej och anger mitt användarnamn (det syns på min sida om du angett det eller inte) lovar jag att skicka en av de tio rabattkupongerna hem till dej, om du har barn förstås!

Här väntar jag ännu på ett besked om en intressant kampanj. Hoppas hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar