måndag 29 april 2013

Svaret jag väntat på..

kom idag på mailet. Som jag tidigare skrev väntade jag på ännu ett Buzzador kampanjs bekräftelse, om man säger det så, och nu är den här. Förutom Lego Duplo kampanjer jag håller på att tråka ut er med kan jag nu (glatt) meddela att jag även kommit med i kampanjen om Veet produkter. Så nu vet ni vad ni har framför er.. Enjoy.. Kampanjen kan dock framkalla ett och annat skratt, en av produkterna är nämligen den här. Mina pengar ligger på att jag antingen inte har ett enda ögonbryn kvar eller så är dom så ojämna dom bara kan vara! Nerpackat i paketet finns också den här mackapären..
Det lär ännu räcka en stund före bloggen fylls av inlägg om dessa två produkter, paketet måste hitta hem först..och så skulle det gärna få bli mer sommaraktigt där ute, vad är det nu för vits att gå med lena ben om dom ändå är gömda under flera lager med byxor!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar