tisdag 20 januari 2015

Onormalt och annat trams

Jag är absolut inte en morgon människa! Men idag vaknade jag redan kvart över sex och kunde inte somna om pånytt hur jag än försökte. Sen började förstås Marcus telefon och tjuta också. Så jag låg där min obligatoriska timme och råpla på min telefon, ni vet, Facebook och Instagram måste ju kollas. Helt självklart ju!

Min morgon börjar numera med att sluka i mig någonsorts smörja för att hjälpa mig gå ner i vikt. Jag är ganska skeptisk men det är så många som har rekommenderat det så why not? Det har också blivit lite Zumba framför tv skärmen. Nu fan ska kilona bort!

Nu har jag ju faktiskt slutat med dom medicinerna som fick mig att svälla upp till en flodhäst. Men att bli av med dom där extra kilona var inte t lätt som jag hade hoppats på. Igår glömde jag bort mig och åt en munk. Jag hade en sån mårkkis efter det. Jag har börjat proppa i mig mera frukt och grönsaker. Jag hoppas att det sku räcka. Jag vill inte följa någon diet plan precis. Jag vill klara av det själv!

En annan sak som jag nu tänkte testa är hair bell. Om jag nu sku få det långa håret jag så vill ha? Ganska skeptisk där med men varför inte prova? Hoppas bara att håret inte trillar av!

Så till sommaren hoppas jag på en smal kropp och långt och fint hår. Vem vill slå vad om att det skiter sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar