fredag 23 januari 2015

Fyra

Klockan fyra satt jag med min kaffekopp framför näsan. Idag hade jag inga som helst problmem att komma upp, fast telefonen tjöt kvart i fyra. Det gick ganska snabbt och smidigt. Men så är det ju en dag med program också. Idag ska väl ändå min rastlöshet hålls under kontroll. Och så behöver jag ju inte vara ensam heller.

Idag ska vi åka upp till Björneborg på keikka (varför får jag Ankeborg i huvudet?). Jag har ingen aning om vad vi egentligen ska göra, men jag ville i alla  fall med och "se världen". Tur så har vi en snäll faffa som för barnen till dagis då det är dags! TACK!

Jag börjar faktiskt gå på väggarna där hemma nu. Det beror förstås på att mitt humör har blivit bättre. Visst hittar jag på saker jag kan göra. Men att städa i ett är ganska långtråkigt! Köket har jag blivit mer viktig med, där skrubbat jag tills jag svettats, nästan. Dessutom tycker jag inte om när Marcus fyller på diskmaskinen helt fel! Jag fattar inte hur svårt det liksom kan vara? Mega svårt verkar det som.

Vet ni. Halv fem tiden en Fredag morgon ser faktiskt inte så dålig ut. Det är ju riktigt vackert då långljuset lyser upp vägen. Bara kolla själva!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar