tisdag 28 augusti 2012

Weightloss

En vecka och tre dagar sen roade en kompis och jag oss på en Stockholm kryssning. Vi lämnar bort de nattliga roande, det slutade nämligen med att vi sprang längs väldigt långa hytt gångar, undan två väldigt efterhängsna män. Vissa kan tydligen inte ta ett 'nej'.

Istället hoppar vi till min favorit hobby; Shopping! Förutom en enorm hög med godis fyndade jag ett par Calvin Klein jeans. Perfekta på alla vis, dom satt som en dröm! Och hör och häpna, dom var 50%  från det ursprungliga priset! Dom var som gjorda för mej, inte sant!? Men nu, nu sitter dom löst! Vart försvann magen på så kort tid? Mina dröm jeans är dessutom i min vanliga storlek. Överväger nu att bli en food-a-holic..

Även då magen krympt ser den fortfarande ut som gelé. Så snälla, ta hänsyn till att jag fött tre barn på tre och ett halvt år, varav den tredje en månad sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar