onsdag 8 augusti 2012

Lite egen tid

Konstigt nog sover alla mina små dagsömn på samma gång. Vilket betyder att jag faktiskt får lite egen tid!  Den här tiden borde jag självklart använda till att läsa på föreläsnings material. Men istället plockade jag fram boken *'En väg tillbaka - Nytt livsmod efter åtta år i depression och ångest' av Christer Olsson. Det tycker jag att jag förtjänat eftersom jag redan läst igenom en och en halv bok om människovärde, information som förhoppningsvis hjälper mej med distansuppgiften.

*Boken handlar om depression. Efter att jag själv blivit diagnostiserad med bipolär depression 2010 har jag slukat böcker inom ämnet. Kanske för att jag kan känna igen mej i böckerna? Fast alla har vi olika symptomer, så allt kan jag förstås inte relatera till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar