onsdag 30 maj 2012

Förvandling och fotoramar


Utgångspunkten. Ljusstaken, som är beställd från Jotex, är en härlig en. Bortsett från plast pärlorna, de värsta är nog att dom satt fast med ståltråd! Horribel lösning tycker jag, därmed tog jag fram saxen och klippte bort dem! För att ha betalt en liten förmögenhet, i ljusstake mått sett, anser jag att kvaliteten inte motsvarade priset. Ville ändå inte skicka den tillbaka eftersom jag annars gillar den. Så jag bara förbättrade den, en klar förbättring tycker jag!


Så här ser den ut nu. Jag måste säga att jag blev väldigt nöjd. Plast pärlorna kommer att pryda ett annat projekt, på så vis får jag ändå någon användning av dem.


Tillika vill jag dela med mej en bild av dessa, allt för härliga, fotoramar! I väntan på borrmaskinen får dom stå på vår nyinköpta byrå. Snart får dom dock stoltsera på väggen. Det kommer att bli så fint så fint! Även lillasyster Kanin fick en egen ram, ultraljudsbilderna byts ut när hon äntligen hittar ut från sin lilla etta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar