måndag 7 maj 2012

Barnens dop

Nu då Taikuri planerar sin dotters dop hamnade jag på memory lane och sökte upp bilder från både Novalies och Miliams dop. Dop inbjudningarna som jag tänkt ladda upp här på bloggen hittar jag inte på min dator, jag får återkomma med dom. Men däremot hittade jag bilder på barnens dop klänning!

Klänningen är stickad av min mommo, och meningen är att den skall cirkulera i vår släkt! Det finns dessutom också en gästbok som alla gäster får skriva sina namn i. Helt fantastiskt tycker jag! Hittills är det bara Novalie och Miliam som fått äran att bära den här härliga dop klänningen! Snart är det lillasysters tur. Vi hoppas naturligtvis på många fler bärare! Fler från min mage blir det nog inte!

Dop klänningen, mössan och sockorna.

Miliam i blått silkesband.

Novalie i ljusrött silkesband.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar