måndag 7 januari 2013

Underbara Måndag!

Nu följer jag kärringen mot strömmen. Idag går det inte att dra samma gamla visa om Måndagar.
Hur skulle jag kunna göra det då brevbäraren varit hur snäll som helst mot mej?
Det droppade in spel som på löpande band, totalt tre stycken. Var skall jag börja? Zumba.. Wii fit.. Zumba.. Wii fit.. Det är dagens fråga!
(Tack förresten, Karin, för att du  tipsade varifrån jag kunde beställa Zumba spelet (med bältet)! Nu hjälpte du mej nog en bit på traven till den 'perfekta' bikini kroppen år 2032.. Hihi.)

Som ett kiva bonus åt Emelia en hel portion potatis-morots röra (vanligtvis är hon så krånglig när det gäller mat)! Det tog över en timme och så såg hon ut också.. Men nu har jag en mätt liten pratglad bebis. Yess!

2 kommentarer:

  1. Varsågod :D Har du prövat det redan? Jag har slappat ända sen julen så jag borde nog rycka upp mig nu. 2032 låter rimligt :P

    Jag blir galen, jag kan inte skriva kommentarer med mitt wordpress konto med telefonen mera, argh!

    //Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, inte ännu. Vi har alla prova på Wii fit idag så det blev ingen tid över för zumba :/ Den är förresten super rolig! Jag t.o.m gillar yogan.. :p Kanske det bara tar till år 2031 ;) Hauvelivauveli fick också ett eget 'fit konto' :D

      Jag kommer inte ens åt min egen blogg med telefonen, men FB kan jag logga in på?! Behöver nog en ordentlig telefon med en ordentlig liittymä!

      Radera