torsdag 3 januari 2013

Kan inte hjälpas

När jag en gång bestämt mej så är det så. Nu har jag som mål att tona upp kroppen från topp till tå, och där med det! Det har redan blivit en dyr affär det här, och dyrare lär det bli.
Efter en mycket kort och fåordig konversation med min halvsovande man klickade jag hem wii fit plus med balansbräde. Undrar om han minns vår lilla pratstund imorgon bitti..
Nu får det vara färdig shoppat en stund framåt. Jag lovar. I alla fall tills dom spel jag ännu är intresserad av åter finns i lager..
Till näst skall jag fokusera på matsedlarna. Nyttig skulle vi visst äta i år..
Undrar hur länge mitt nyårslöfte håller i? Vanligtvis brukar löften glömmas så snabbt, speciellt nyårs löften.
Undertecknat: En som har flera års erfarenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar