lördag 8 augusti 2015

Live - Just nu

Dag-15 höll kirppis idag morse som jag absolut måste på. Skulle vi nu ha vetat om den före tre dagar före evenemanget skulle ju vi också kunnat tömma garaget på allt onödigt. Jag hade ju tänkt att vi möjligtvis kunde ha haft gårdskirppis under Marcus semester men det blev ju inte till nånting nu när nu garaget är fyllt från golv till tak igen. Så vi får nog hålla vårt "skräp" ett tag till.

Vi hittade några saker för en ganska billig peng. Jag köpte t.ex två böcker för 0.50 cent. Inte så illa. Annars brukar jag byta böcker gratis i boden nere i koropoström. Ibland gör man fynd där också fast det mest finns gamla väl lästa böcker, typ gamla Allers böcker.

Jag plockade också upp sex "dörrknoppar" (vad heter dom till byrålådor?). Jag har ju ett nytt projekt på hjärnan som ju bara måste fullgöras. För jag har ju inte tillräckligt många projekt pågång just nu.

Novalie köpte hjärtformade kritor, halsband, armband och en solfjäder för ett allt för dyrt pris! "Jaha, du har tre pengar (3€) ska vi säga tre pengar?" Giriga kärring.

Just nu är vi alla i lekparken. Barnen springer omkring som bara dom kan,  som huliganer då. Men dom har ju roligt i alla fall och Marcus får också vara med i sandlådan och leka. Själv försöker jag överleva hettan (fast det inte visar många grader).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar