måndag 16 juni 2014

Varje Måndag morgon

Min syssla varje Måndag morgon. Fylla på dosetten på mediciner som gör mig fet (ordagrant). Jag som redan trodde att jag gått ner i vikt men nehep, uppåt bara. Att jag sen kan bli ledsen. Hoppas I förstår min frustration och byter ut mina mediciner! Har ångest till hundra idag! Idag har jag både tid till hjärnskrynklaren och telefontid till överläkaren, som tur! Känns som om jag verkligen håller på att bli kokkoo idag. Jag har helt blandade känslor. Blandad depression som jag har så kan det ändra på en liten stund. Håller er uppdaterade idag så får ni en bättre bild på hur min vardagliga situation egentligen ser ut känslomässigt! Om det inte intresserar er kan ni ju hoppa över mina inlägg idag, det kommer att komma en hel del..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar