torsdag 5 juni 2014

Pelleponkken

Jag gjorde det! Jag red efter tio plus år! Vilken känsla alltså! Lektionen gick helt okay med tanke på att det var så länge sen sist. Lite trög var han i början, han ville inte alls övergå från skritt till trav i början. Envis mot envis liksom, den ena vann, nämligen jag! Yay! Han lär vara svår i det. Den rätta takten i traven var svårare att hitta än vad jag kom ihåg, men sen igen var det ju en ny häst jag inte är van med. Nästa gång gård det nog bättre om det blir en till gång. Någonting måste jag ha gjort rätt då jag fick beröm av både ridskoleläraren och av syster! Mer smak fick jag nog av det här nu och skulle mer än gärna hoppa upp på hästryggen idag igen. Hästponkken min var så snäll och duktig! Snart igen Elin? O tack för att du fick det ordnat på så kort varsel. Du är nog guld värd vet du det, fast jag inte säger det så ofta ♡ Löööve juu! 

O till sist två suddiga bilder på syster och mig på våra pojkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar