torsdag 13 mars 2014

Jag behöver ingen sömn för jag orkar ändå

De har jag nu kommit fram till. Vaknade igen runt fem, vred och vände på mej en timme tills jag bestämde mej för att ta ytterligare två melatonin. Så somnade jag om och sov till sju då barnens inre väckarklocka gjorde sitt. Försökte sen igen få tag i sömnen och fick det, i någon minuter. För sen började Dalton skälla på Gud vet vad ute på gården. Fem minuter låg jag och bara väntade på att han skulle tystna, hade ingen som helst ork för att stiga upp. Men inte tystnar den hunden om man inte säger till på skarpen. Kände att det var helt onödigt att ens försöka somna om efter det så jag hoppade i duschen och gör men nu klar för ännu en dag av flyttande. Blev igen påmind om varför jag hatar att flytta, allt för mycket packande och bärande och hopsättning av möbler. Det är i alla fall bevisat att jag skulle kunna jobba på Ikea, det var inga som helst problem med att få ihop ett bord och några stolar. Tur så bytte Marcus däck på min bil så det blir inte så himla många varv av av och ann körande. Och snart är det klart! Balkongparty, wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar