lördag 15 mars 2014

Då det lugnat ner sej

I en veckas tid, och lite på det, har jag i all hemlighet (halvt i alla fall) hjälpt en kompis att flytta. Nu då det är packat och klart och jag haft tid att varva ner kommer flunsan krypande, förstås. Brist på sömnen har jag nu tagit igen. Hela gårdagen gick åt att sova, inatt hade jag inga som helst problem med att sova heller. Så man kan säga att jag, i princip, sovit ett helt dygn.
Idag vaknade jag med att jag frös, hade halsen sjuk, näsan täppt och huvudvärk. På råga på det var dessutom marken vit. Ingen bra start på dagen. Idag lever jag på nässpray och svartvinbärs te och på hoppet om en bättre morgondag. Våra kvällsplanerna gick upp i rök tack vare den oönskade flunsan, det harmar mest. Det får bli en hemma kväll med en dålig film istället.

* Så till svar till er som frågat vart vi skall flytta, absolut ingenstans. Nu tog vi död på det ryktet också.

4 kommentarer:

  1. Nåmen äsch, tänk om de sku ha vari du som flytta ut, så myky folk sku ha fått tala ;) Ja e så irriterad på mänskor för tillfället som hittar på rykten från minsta lilla skit sak. Ja e tydligen gravid också fick ja höra, bra att alla förutom jag vet om de :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gratulerar! Vad roligt, inte råka dom nämna när det är beräknat? Kanske dom vet könet också? ;)

      Radera
  2. Tusen tack för hjälpen <3 Suttit många ggr o funderat hur jag sku fått allt detta igenom om int jag sku haft dig <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod <3 Men nu får du nog lov att bo där några år tills nästa flytt! ;)

      Radera