fredag 7 mars 2014

Glada jag!

Inatt sov jag bra! Hur kan man bli så glad över en sån liten sak, me happy! Jag ska absolut inte slarva med Sycresten mera, den gör mej passligt trött på kvällen och några melatonin på det och jag sover som en stock! Istället för att rulla runt från fyra på morgonen fick jag en 'sovmorgon' till klockan nio. Så skönt! Nu är jag tillräckligt utvilad för att ta itu med skolarbetet. Färdig blir jag först 2015 men bättre det än aldrig! Det är företagsamheten som krånglat ihop det..jag och siffror, vi går inte ihop!
Vi får väl hjälpa varandra Ette, du och jag, för att komma igenom den värsta kursen på hela utbildningen!

Och på tal om Ette. Tack för gårdagen! Det är nog den första gången vi dragit ut på shoppingresa och det enda jag kom hem med var en sex euros kruka från Ikea. Är budgeten tight så är budgeten tight.


 ---

'A real friend is someone who knows how totally crazy you are but is still willing to be seen out  with you in public' ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar