lördag 8 mars 2014

Fel fot

Så steg jag upp på fel fot. Jag har inte alls sovit lika bra inatt som i går natt. Att vakna upp irriterad och med nackspärr är inget att hurra över, släng ännu huvudvärk på det. Nej. Det här blir nog inte min dag. Måste ändå dra mej upp från sängen, släpa mej till duschen och försöka hitta kläder som inte är för små. 3kg har jag ändå lyckats gå ner sen jag slutade med ketiponor o olanzapin. Slowly slowly. 
Novalie skall få en kompis över idag. Fast igår kväll var hon lite fundersam.
Nå, jag vet inte riktigt vad jag ska göra sa hon, det finns så mycket en människa måste göra. Som att städa sitt rum och ta hand om bebisar. Det finns så många val man måste göra ibland.
Valet står denna gång mellan en playdate eller brankis jippo. Båda lockar lika mycket.
Vi får väl packa in alla barn plus överlopps barn och styra kosan ditåt. Win win.
Fast själv skulle jag helst vela dra något gammalt över mej och sova bort resten av dagen. En sån dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar