fredag 21 mars 2014

Flunsan som inte ger sej

Jag har slutat räkna dagarna för länge sen. Flunsan tänker inte ge med sej, det är en seg jävel! Te och nässpray är fortfarande mina bästa vänner (men mjölken är förstås slut). Likaså dubbla täcken, mommos stickade yllesockor och en massa Dr. Phil avsnitt. Vill ni veta hur man kan hjälpa en drogmissbrukare? Bara fråga mej, hehe.
Natten med en täppt näsa gick sådär. Lite nässpray här och där och jag var good to go. Ända till klockan fem på morgonen, ingen överraskning där, men det som väckte mej inatt var Novalies väckarklocka som gick av! Som tur vaknade bara vi och inte ungarna, fast jag förstår inte hur dom kunde sova vidare, sånt oväsen den klockan håller!
Idag blir det en lugn dag igen. Men istället för att titta på Dr. Phil tänkte jag prov se ett avsnitt av Breaking Amish. Lite omväxling skadar ju aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar