måndag 16 juli 2012

Sånt som borde vara gjort

Värkarna har hållit mer eller mindre i sej hela dagen, tyvärr är dom sjukt svaga och oregelbundna. Så denna, snart tre barns mamma, ägnar sej åt kläd sortering. Något som borde ha gjorts för länge sen!
Och tur är väl det! Förutom dom redan tre plastkassarna med 56:or (alla Miliam's) jag plockat fram hittade jag ännu lite till. Nu undrar jag vart vi gjort av med Novalie's riktigt pyttesmå babykläder?

Marcus rullar på ögonen i takt med mina ''åååh, kommer du ihåg det här plagget'' eller ''titta nu, så himla sööööt''. Bristen på entusiasm kostade honom en och annan extra tur ut till förrådet på jakt efter fler lådor med baby kläder.


Jag älskar att hitta små kläd pärlor som fallit i glömska! Visst är den här Mumin body'n bara för härlig?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar