måndag 30 juli 2012

Nytt i mammas garderob

En vecka efter förlossningen och jag ryms redan i mina nyinköpta 'efter graviditets jeans'! Storleken är den samma som före magen började växa. I och för sej använde jag mina 'vanliga' jeans och byxor genom hela graviditeten, fast på slutrakan blev det 'lite' spänt. Knappen på mina favorit jeans lossnade till slut, då blev jag aningen ledsen.

Tillika som jag redan nu saknar min baby bula är det kul att uppgradera garderoben! Så himla roligt att shoppa kläder åt mej själv för omväxlings skull!

Dessutom:

If mama ain´t happy ain´t nobody happy!

Vilket innebär en helt ny garderob åt mej och ett stort tomrum på kontot. Men visst har jag förtjänat lite 'pampering' nu efter mitt senaste maratonlopp, för det är ju just det som födslar är - maratonlopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar