fredag 3 juli 2015

Kröna mig!

Jag är världsbäst (kalla mig drottning) på att skämma ut mig.

Varje kväll brukar jag fråga Marcus vad han ska göra följande dag. Ni vet, är du här eller ska du in till stan? Han sku hållas här på vår lilla ö sa han. Det är då inte ovanligt att han skurrar på med en av våra bilar mellan  "planen" och kontoret. Sådär i ögonvrån ser jag bilen kör upp på vår gård. Jag väntar en stund på att han ska komma in men det gör han inte så jag går ut. Garage dörren står på glänt och han rotar efter något. Precis då jag öppnade dörren tänkte jag fråga om han kommit hem för att ha sex "nu igen" (något vi alltid brukar säga åt varandra sådär på skämt) men ändra mej i sista sekunden och fråga vad han gör här istället. "Vem? Jag" sa min SVÄRFAR (!!) och stack ut huvudet "jag söker efter en motorsåg".

Det sku kanske ha blivit lite obekvämt om jag hade frågat om det var sex han ville ha..

Var är min krona?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar