tisdag 27 maj 2014

Yay

Samtalet med läkaren gick bra. Imorgon sover jag i min egna säng igen bredvid en snarkande bättre hälft. Jag absolut hatar när han snarkar men på något vis känns det bra att få sova bredvid snarkmaskinen igen! Som jag har saknat att sova där bredvid honom, någon att krama om då den känslan slår på. Att tromas med tre ungar och en man i sängen känns som en liten sak, bring it on bara! Jag kan till och med låta en snarkande Dalvin sova i fotändan. Vad som helst bara jag slipper och sova i min egna säng!

Fem recept fick jag med mig härifrån. För er som det intresserar så har jag nu en lååång lista på mediciner. Vi kan börja med Lamictal och så fortsätter vi listan med: Lyrica, Abilify, Somac, Tenox, Thyroxin, Melatonin, Sycrest och så Opamox vid behov. Säg en gång till att bipolär depression är ett påhitt/lathet. Fan jag kan bli så arg. Jag ploppar inte allt det här i mig för att jag tycker att det är kiva. Nå, tyck nu sen vad vi vill. Men döm aldrig en människa, ni har ingen aning om vad just den personen har fått gå igenom! Vi med diagnoser dömer inte andra på det viset, vi vet hur det känns att vara sjuk! Oberoende av diagnos. Ta istället reda på vad t.ex bipolär depression är. Fråga eller googla. Det tar inte länge av ens tid!

Aah, jag är så happy happy att slippe hem imorgon! Yay!!

2 kommentarer:

  1. jeee <3 glad för din skull att du slipper hem nu <3 Kramisar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ette att du orkade med mig när jag var här inne <3 Det var skönt att slippa ut lite emellan!

      Radera