torsdag 22 maj 2014

Hej farbror ur

Så har det börjat igen. Mina sömnsvårigheter är tillbaka. Då är det bra med blogger appen, som fungerar, på min mini S3:a. Egentligen vet jag inte vad jag ska dokumentera kvart över fyra men ibland måste det vara okay med just random saker. Som att jag nu har en fast utskrivningsdag. 31 Maj! Sjukledigheten fortsätter t.o.m 31 Augusti. Jag hade hoppats på jobb men.. Jag måste tänka positivt bara, det blir ännu en varm (förhoppningsvis) sommar hemma med barnen. Sen ser vi igen.

För att fortsätta svammlet kan jag informera er om att jag igår åt ute på restaurang med min kompis. Inget konstigt med det kanske. Förutom för er som inte gillar sniglar, då kan det vara lite motbjudande. Det var gott som vanligt fast jag nog hamnade i samma tankebanor som min kompis efteråt, vad är det egentligen som gör det så gott? Dom smakar ju inte så mycket, tuggmotstånd har dom också! På tal om sniglar så fick jag min styvpappa att smaka på sniglar sist dom var här. Dom gick hem även där! Så prova om du ännu inte ätit. Först tittade jag nog snätt på min kompis då hon förra sommaren föreslog det, så det är okay att snägla lite snätt på bloggen,  hehe.

Om tolv timmar borde jag vara hemma igen. Barnen har vårfest idag. Tillfället i all ära har dom alla nya fina kläder. Före festandet ska vi dock rada lite ved, Ette och jag. Det var redan ett sjå, fast vi var tre att få släpvagnen fylld och nu är vi bara två som ska tömma allt ihopa, på kort tid dessutom! Men det ska nog gå bra. Vi är ju laddade med dunder sniglar (nu kommer min torra humor fram). Det ska bli så skönt med en lite längre permission nu! Å snart är vårdtiden slut helt! Två nya belantskaper rikare går jag hem härifrån med sen. Riktigt kiva måst jag säga! Men nu:

Tack och godnatt för mig!

2 kommentarer:

  1. Har en konstig förmåga att få andra o smaka :) int nån ännu som sagt HYJJJJJ precis.. Förutom sonens far tycker INTE om.. :D:D Så har fått rikit snacksa själv på kvällarna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å jag i min tur fick D att smaka o han dog inte! ;) det är ju så gott! Vilken tur att jag har dig Ette ♡ ;)

      Radera