söndag 25 maj 2014

Run(notso)tastic

Jag drog mitt första runtastic cyklingspass imorse. Mmm, not so good. Min kondition är nog i mycket värre skick än vad jag trodde förut. Ändå kunde man ju tycka att den bara borde växa av att springa efter barnen! Emelia är en rackare på att springa undan just nu! 'Neeeej' å så tar vi en runda runt gården igen. Den ungen har minsann konditionen i skick, kvick är hon med!

Det hör ju till att hitta på en massa orsaker till varför prestationen inte mötte förväntningarna. Så här varsågoda. Jag har en gammal mommo cykel, på allvar! En tre växlad turkos färjad mommo cykel. Färgen är det inget fel på, det är cykeln. Ja, för inte är det mitt fel att det bara blev 3,9 km på skit tid! Dessutom tog vinden allt för mycket i barnsittsen. Tack i alla fall för cykeln mommo ♡

Nu tar vi tag i nya äventyr. Vi börjar med att kasta pinne följt av ett dopp i det blå före resten av familjen börjar röra på sig.

Ha en bra dag alla bloggläsare!

Ready, set, GO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar