torsdag 29 maj 2014

Första morgonen

Att vakna upp i egen säng är nog av det bästa som finns! Jag har sovit utan problem hela natten. Klockan visade sju då jag vaknade! En kiva omväxling från halv fem. Det tog inte länge före sängen fylldes av barnen, som i sin tur blev väkta av tiggande marsvin.. Ingenting har ändrats på dom här veckorna jag varit borta. Novalie sover fortfarande med alla kläderna på. Det är omöjligt att få dom av henne, men sen är det inga problem med att få dom bytta på morgonen! Pyamas, vad är det liksom?

Min tå är inflamerad. En läkare skulle ta en titt på den igår före jag sku åka hem men inte orkade jag ju vänta! Vilket dumt beslut där! Den värker och bultar och den varar så fort jag lägger tyngd på foten. Betadin vill inte hjälpa. Någon som har tips på andra smörjor eller salvor? Tar lite pipi det här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar