måndag 12 november 2012

Ljus i tunneln

Lyssna på din kropp heter det, men signalerna den ger mej nu vill jag verkligen inte veta av! När ska flunsan gå över? Illamående som slår på lika fort den slår av? Huvudvärken som håller i konstant? Värken över hela kroppen? Det tar sjukt bara av att stiga upp ur sängen! Jag har nog aldrig i hela mitt liv haft så spända axlar som nu! Käkarna spänner. Alla ben i hela kroppen 'knaksar'. Och det värsta just nu, näsan som är täppt dygnet runt. Nässpray är igen en gång min bästa vän. O som jag är trött! Igår sov jag 11,5 timmars nattsömn och idag 11 timmar! Vad är det för fel på mej??

Lite ljus i tunneln: Jag fick äntligen Miliam's julkalender färdig sydd igår kväll, yay! Och materialet till sovrummet levererades äntligen hem idag! Material till golv, tak och den ena väggen! Det ända som fattas nu är målfärg till de tre andra väggarna! Före jul ska vi nog ha en helt ny look i vårt sovrum. Sen är det dags för wc:n! Jag kan knappt vänta! Äntligen  fortsätter vi i renoveringens märken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar