måndag 5 november 2012

Lite julstämning i stugan

Veckoslutets resultat, det är inget att hänga i granen precis. Och kappan är fortfarande på främmande vägar. Men lite julbelysning blev det till slut, det får jag nöja mej med för stunden. Fast jag är inte helt säker på julstaken, funderar om det räcker med den hängande prydnaden? Något jag är mycket nöjd över är vår speciella kökslampa. Guuuud vad jag tycker om den! Ibland gör man verkligen fina fynd på loppis, som te.x lampan och min nya smyckeskrin!

Nu ska vi, för självklart ska den äldsta hjälpa till, ta ann den omöjliga kappan. Räknar med ett mega utbrott inom en halvtimme.. Undrar fortfarande på varför jag måsta klicka hem just den gardin helheten?! Självklart kommer jag att vara hur nöjd som helst då den äntligen hänger där! Som instruktionerna sa: Lycka till, det kommer verkligen att behövas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar