måndag 5 november 2012

Inte var det nu mitt fel heller!

Konstaterade nyss att mina talanger i Mario Cart har rostat aningen. Sitter nu här och smyg övar lite ihop med Miliam.. sorry!

Jag skyller fortfarande på ratten, Ma och alla andra som vågade störa mej i min djupa koncentration! För inte var det mitt fel att bil f*ne körde åt fel håll eller stupade ner från berget! Jag är faktiskt inte en av dom som fått sitt körkort i ett flingpaket heller, alltså var det inget fel på min körstil. Och hör sen!

3 kommentarer:

  1. I väntan till nästa gång :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. När som helst, jag kommer att spöa dej! :D Eller så inte, kuulema är vi ganska jämlika när det kommer till kritan.. Vi ser det nästa gång nån av oss står på prispallen ;P

      Radera
  2. Thumbs up! När vill du förlora igen? :D

    SvaraRadera