onsdag 20 juni 2012

Jul vid Midsommar

Här är orsaken till varför det har varit aningen tystare på bloggen den senaste tiden.
Förutom att ha tagit hand om mina små älsklingar har jag plogat igenom en hel del böcker (bland annat ''Ett bipolärt hjärta'' som jag nu streck läst ett X antal gånger, läs!), börjat ta i tag med en skoluppgift och försökt få en 'julelender' till stånd. Alltså en sådan som på bilden här intill.

Ålderskris? Inte alls. Jag. Bara. Älskar. Julen. och därmed skall jag överföra denna kärlek till barnen och skapa härliga barndomsminnen för dom!
Ett av mina bästa minnen var en sådan kalender. Jag hade ingen egen, men fick nu och då öppna ett litet paket hemma hos en kompis, and I loved it!

Jag lovar att köpa en riktig sportbil när ålderskrisen slår på, varför är det bara män som sku få göra det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar