fredag 30 augusti 2013

Sista dagen

Idag var det då sista dagen inlärning på dagis. Miliam tog på sej en rejäl halvtimme före han äntligen somnade på dagis. Novalie sov inte alls, men minsta knodden, hon sov närmare två timmar! Det gör hon i och för sej här hemma också men med allt ljud på dagis tycker jag det var lite konstigt att hon sov så länge som hon gjorde. Bra det.

Efter dagvilan sökte jag hem dom. Ingen av dem hade särskilt bråttom därifrån, det är ett bra tecken! Dom verkar trivas där bra. Emelia som brukar slänga sej i min famn så fort hon ser mej vände rumpan till och kröp iväg så fort hon bara kunde. Miliam kom smilande till dörren, sen vände han också på klacken, den äldsta gav mej en kram och så var även hon borta.

Det kommer inte sen heller att vara så svårt att lämna dom på dagis som jag trott. Det ska nog gå bra det här! I Måndag har jag min första arbets tur. Sju timmar skall jag stå där förvirrad och försöka komma in i jobb rutinerna igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar