söndag 9 juni 2013

Manikern här hej!

Manikern i mej har åter återuppstått. Vi har haft några fartfyllda dagar denna vecka.

I Fredags fick jag en plötslig nyck att packa ner barnen i bilen och styra näsan mot fastlandet. Ovetande som jag var fick jag en trevlig överraskning när vi en timme senare nådde vår destination. Pargas dagarna va i full gång!
Snäll morsa som jag är åkte vi några varv i tekopparna, hoppade i hoppborgen och köpte godis och annat smått och gott.

Igår besökte vi Nagu gästhamn där vi även moikkade på mommo som även hon var ute på en utflykt. Hon fick 'visa upp' både barnbarn och barnbarnsbarn för resekamraterna. Det måste nog ha varit höjdpunkten för henne på hela resan, heh.

Själv gillar jag mina maniska perioder. Jag är på bra humör och får en massa gjort.  Mina plötsliga nyck skadar inte heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar