lördag 9 mars 2013

Mer Onni och 'fisk karkki'


Mer buzzande, vilket kan verka lite tjatigt. Men mer buzzande desto mer reklam för Valio! (Min gudmor är nog så stolt över sitt gudbarn just nu, heh)
Dagens butiksrunda överraskade mej verkligen. På barnmatshyllan hade det nämligen dykt upp en ny sorts välling. Ny och ny, men här ute är den i vilket fall som helst en ny produkt!
Som nattmat bjuder vi Emelia för första gången på: Välling av fyra sädesslag!
Med i korgen slank också hennes favorit gröt, hallon-blåbärsgröt.
Som två flugor i en smäll tar jag nu chansen att buzza om min andra buzzador (blogg)kampanj.
'Fisk karkkina', also known as: Möller OMEGA-3 Pikkukalat.
Miliam slukar dom som om dom vore godis. Storasyster 'hjälpte' honom en gång med att klättra upp på en stol och på något vis få tag i en karta. Som tur märkte vi det före hela kartan var uppäten! Det var dessutom den första gången hon hittat på att gräva efter saker från 'dom höga hyllorna'. Ingenting verkar vara säkert längre..
Storasyster själv äter dom fortfarande inte. Kräsen som hon är..
Förra veckoslutet passade jag på att reklamera 'fisk karkkina' åt en kompis, mamma till en gosse. Det gick, antar jag, ganska bra för det kom inget negativt feedback. Inte fick hon spy reflexer heller då hon smakade på en! Så nu är det bara att traska iväg (du vet vem du är) och köpa hem ett paket (samma gäller er blogg läsare)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar