fredag 13 april 2012

Natten som gick och morgonen som kom

Natten har varit hemsk! Först hade jag ett mindre sammanbrott.
''Nej, kela pappren är sena, (vilket dom inte är, jag fyllde ju i dom via nätet, men det hade jag glömt) mammaledighets pappren är ännu inte ifyllda på jobbet. Shit, barnförsäkringen! Talterapi, lågt hemoglobin, har han sen ändå något problem med hörseln...''

Miliam kryper i sömnen, inatt ställde han sej upp och stå - flera gånger. Därmed sov jag väldigt ytligt, när jag äntligen fick sömn, för att hålla koll på honom. Novalie grät i flera omgångar. Jag fick ingen klarhet i varför. Marcus snarkade.. Hunden hade storstädning på gång i köket.

På morgonen var det dags för nästa överraskning. Båda barnen har nu flunssa, febertermometern är försvunnen. Nu har jag då sökt efter den ett bra tag, utan resultat. Jag har en j*vla huvudvärk efter brist på sömn. Vi är alltså alla mer eller mindre 'pirriga' idag. Hoppas det blir bättre mot dagen/kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar