lördag 8 oktober 2016

Flera strumpor

I'm addicted. Jag är besatt av att sy julstrumpor just nu. Jag kan bara inte lägga ner dom, lite som med en bra bok, fast nu är det nålen som inte läggs ner. Jag har precis sytt klart en uggle julstrumpa. Men gud vad segt det var.. Jag ville inte riktigt hitta inspiration för just den strumpan men ändå satt det i bakhuvudet att nu fan ska den bli klar så behöver jag inte se på den något mer. Så nu är den klar. Nu började jag på en till ängel julstrumpa. Och nu är inspirationen tillbaka. Jag har redan kommit långt på den fast jag bara sytt på den i en vecka eller så. Och jag älskar den! Det är något speciellt med just änglar för mig, jag har några flera som väntar på sin tur.

Nu har jag ändå förstått att ta en liten paus i att beställa fler. Fast jag håller ändå ögonen uppe ifall jag sku fynda en riktigt fin strumpa billigt.. Mitt bästa fynd hittills har varit 20€ sammanlagt. För strumpa och frakt. Sånt kan man bara inte gå miste om..

Så då väntar vi på att sockorna ska få nya ägare också. Två är klara för ny ägare och en tredje är på god väg.

God jul på er hörni. Hihihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar