torsdag 13 september 2012

Frivillig provkanin för Air Wick doftpinnar

Wohoo! Idag kom äntligen Buzzador paketet jag väntat på. Nu är jag mer eller mindre expert på Air Wick doftpinnar.

Ingen kan längre känna sej trygg. Jag kan nämligen dela ut tio paket av Linne och syren doftpinnar. Jag har självklart noggrant utvalda offer. Så se upp, snart fylls era egnahemshus, lägenheter, stugor och alla tänkbara beboeliga platser av en härlig doft som garanterat slår stanken av blöjor.. Noh, i varje fall i två hushåll.

Vår lilla casa fylls snart av två olika dofter, vilket är en trevlig och mycket välkommen omväxling från alla skunk blöjor! Jag börja med björnbärs och vanilj doften, a touch of luxury, det hörs lovande!

Designen på hela alltihop faller mej perfekt i smaken! Paketet innehåller ett glaskärl som kan ge ditt utvalda rum det-där-lilla-extra! Alla som är lika mån om inredningen som jag hittar nog det perfekta stället! Jag har en plan redan nu, och då är doftpinnarna ännu i paketet!

Till er som blev lite sugna på doftpinnarna kan köpa dem från vilket varuhus som helst för 5,99€. Som ett litet plus på det har du ett väldoftande hem i upp till en månad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar