tisdag 11 september 2012

Evighets projekt!

Från klockan 18 igår kväll tills mörknet la sej slipade jag på fanskapet. Till slut fick jag den tusch skrivna texten helt bort slipat, vilken härlig känsla! Det här projektet blir verkligen ett evighets projekt! Synd bara att allt då har kostat mej about 90€ plus arbete! Men jag ska fan i mej visa hur man fixar upp möbler ordentligt! Nu kan man fråga sej varför jag köpt ett bord och inte fixat upp vårt vardagsrumsbord. Svaret till den frågan är enkel! Som tre barns mamma har jag inte mycket egen tid, och fast jag skulle ha det vill jag spendera quality time med hela min lilla familjen. 

Tyvärr litade jag för mycket på h*n som sålde mej bordet eftersom godtrogna jag förut också gjort buisness med personen i fråga. Fast då handlade det inte om handmålade möbler.. Jag hoppas att ingen annan går i fällan!

Här ser man bordets 'celluliter' en aning bättre än i det första inlägget. Kan någon verkligen påstå att kvaliteten på bordet är värt det begärda priset? Att utgångspriset från början var åttio euro..! I så fall har den personen lika låg standard som säljaren. Undrar om det i någon knut står ett lika dåligt projekt hemma hos h*n, min gissning är nej. För vem vill att ens hem skall se rysligt ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar