fredag 21 februari 2014

Uppgifter uppgifter

Det är konstigt lugnt och tyst, barnen är på dagis och jag får lite egentid (jaja, det är sååå himla fel att ha barnen på dagis och ta ut lite egen tid pla pla pla..) Så nu passar jag på att få några skoluppgifter klara. Före hösten har jag bestämt mej för att bli klar, om jag har turen att bli godkänd i företagsekonomin.. Värsta ämnet man kan ha!

Företagsekonomin tar jag itu med sen till sist. Allt för att skjuta upp på skiten.. Nu är det värdegrunder i småbarnsuppfostran som gäller. Etniska principer hit och dit. Jag har läst så mycket kring detta idag så jag har beslutsångest över vad som ska tas med och vad som inte skall med. Det finns tonvis med material om detta! Värt att ta sej en titt på som förälder också.

Det var den pausen det, dags att fortsätta forska i småbarnsfostrans 'magiska' värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar